تنظیمات استایل سایت

انتخاب نوع نمایش

  • Full
  • Boxed

انتخاب رنگ

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

چگونه بهترین جراح هالوکس والگوس را برای خود انتخاب کنید؟

هالوکس والگوس

اگرچه هالوکس والگوس شبیه یک مشکل موضعی به نظر می رسد، اما کل پا، مچ پا و ساق پا را درگیر می کند. انتخاب جراح هالوکس والگوس اشتباه می تواند شما را برای درد آینده، آرتریت و یک هالوکس والگوس عود کننده آماده کند. خوشبختانه، بسیاری از جراحان با کیفیت بالا وجود دارند که می توانند بهترین جراحی را ارائه دهند. چگونه یک جراح هالوکس والگوس خوب پیدا کنید؟ در حین انجام تحقیقات به این نکات توجه کنید.

اگر با یک جراح هالوکس والگوس ملاقات کردید و آن دکتر فقط یک نوع جراحی هالوکس والگوس را انجام می داد، به جای دیگری بروید! چیزی به نام “یک نوع جراحی هالوکس والگوس که برای همه انواع هالوکس والگوس بهترین باشد” وجود ندارد.

بیشتر بدانید: چه زمانی باید هالوکس والگوس را جراحی کرد؟

از کجا شروع کنیم؟

اینترنت یک منبع عالی است که به شما امکان می دهد شبکه گسترده ای را ایجاد کنید. شما می توانید با جستجوی آنلاین در مورد اعتبار و تجربه هر جراح هالوکس والگوس اطلاعات لازم را کسب کنید. از شبکه اجتماعی خود بپرسید. ممکن است تعجب کنید که تعداد زیادی از دوستان، اعضای خانواده و همکارانتان تحت عمل جراحی پا قرار گرفته اند. با مرکز جراحی یا بیمارستان محلی خود تماس بگیرید. همچنین می توانید از پزشک مراقبت های اولیه خود توصیه ای دریافت کنید. بسته به پوشش بیمه ای خود، ممکن است نتوانید بدون ارجاع پزشک به متخصصان خاصی مراجعه کنید. مطمئن شوید که فقط به دنبال جراحان دارای مجوز بورد باشید. یک جراح دارای مجوز جراحی پا و مچ پا به دلیل تخصص خود در این زمینه شناخته شده است و ممکن است توسط هیئت جراحی ارتوپدی گواهینامه دریافت کرده باشد.

9 عاملی که یک جراح هالوکس والگوس باید در نظر بگیرد.

جراح هالوکس والگوس شما باید این عوامل را قبل از ارائه طرح جراحی به شما در نظر بگیرد:

  • شدت هالوکس والگوس چقدره؟
  • آیا هالوکس والگوس در خانواده شما وجود دارد؟
  • چه نوع کفشی می پوشید و چه نوع کاری انجام می دهید؟
  • آیا با ارتز موفقیتی داشته اید؟
  • شکل پاهای شما چگونه است؟ آیا کف پای صاف یا قوس بلند دارید؟
  • آیا درد یا ناهنجاری دیگری دارید؟ هالوکس والگوس ‌های شدید اغلب منجر به آرتریت انگشت شست پا می‌شوند که می‌تواند در زمان جراحی توسط یک جراح خوب آموزش دیده برطرف شود.
  • اولین متاتارس شما چقدر شل است؟ هالوکس والگوس ها زمانی تشکیل می شوند که متاتارس شل شده و در قاعده خود از تراز خارج شود. جراح شما باید هرگونه شلی را تثبیت کند تا از بازگشت هالوکس والگوس جلوگیری کند.
  • آیا مفصل شست پای شما هم ناهمتراز است؟ در برخی موارد، برای اصلاح بونیون، انگشت پا باید صاف شود.

نظرات نهایی در مورد یافتن بهترین جراح برای درمان هالوکس والگوس

از یک جراح پرمشغله ناامید نشوید.

جراح پرمشغله کسی است که شهرت زیادی دارد و بسیار مورد توجه است. برای به دست آوردن مجرب ترین جراح، گاهی اوقات باید صبور باشید. به دنبال توصیفات بیمار باشید که نشان دهنده توانایی جراح در ارائه نتایج جراحی عالی است، یافتن جراح مناسب ارزش صبر کردن را دارد.

آیا امکانات و کارکنان برای شما مناسب است؟

در نظر بگیرید که آیا جراح و کارکنانش مراقبت مودبانه و دلسوزانه ای ارائه می دهند یا خیر. آیا آنها با صبر و حوصله این روش را به خوبی توضیح می دهند تا بتوانید درمان را درک کنید؟ آیا امکانات اشعه ایکس و خدمات فیزیوتراپی در همان مکان برای صرفه جویی در وقت و سفر در طول مراقبت های قبل و بعد از عمل موجود است؟

در مورد شهرت جراح خود به صورت آنلاین تحقیق کنید.

سعی کنید شکایات بیمار در مورد هزینه را نادیده بگیرید. یک نتیجه جراحی خوب سرمایه گذاری برای آینده ای بدون درد است. در عوض، روی جراحانی تمرکز کنید که بیماران از نتایج آن ها راضی هستند. همچنین می توانید ببینید که آیا جراح شما تحقیقاتی را منتشر کرده است که نشان دهنده تخصص او در این زمینه باشد.

اگر توانایی مالی دارید، از سفر نترسید.

بسیاری از بهترین جراحان هالوکس والگوس در مناطق بزرگ شهری زندگی می کنند و از کار با افراد خارج از شهر خوشحال هستند.

توصیه می شود بخوانید: آیا جراحی هالوکس والگوس ارزشش را دارد؟

5 سوال برای جراح هالوکس والگوس

  1. 1. چند عمل جراحی هالوکس والگوس و چه انواعی انجام داده اید؟

شما می خواهید که جراح شما تجربه و تخصص زیادی در انواع مختلف جراحی هالوکس والگوس داشته باشد. اگر جراح شما از روش یکسانی برای همه بیماران استفاده کند، به شرایط منحصر به فرد شما توجه نداشته و روش درمانی مختص شما را ارائه نخواهد کرد. مطمئن شوید که بیهوشی قبل از جراحی شما به درستی انجام می شود.

  1. 2. بیماران شما هر چند وقت یک بار نیاز به تجدید نظر در کار شما دارند؟

جراحی هالوکس والگوس ممکن است به دلایل مختلفی با شکست مواجه شود. یک جراحی ناموفق ممکن است منجر به عوارضی مانند تاخیر در پیوند استخوان، بد جوش خوردن، یا عدم جوش خوردن، عصب به دام افتاده، سفتی در مفصل، کوتاه شدن بیش از حد اولین متاتارس یا بدتر از همه، درد مزمن پا شود.

  1. 3. آیا از سخت افزاری مانند پیچ یا صفحه استفاده خواهید کرد؟

سخت‌افزارهای جراحی می‌توانند به پا و استخوان تثبیت بیشتری بدهند و به طور کلی به بیماران کمک می‌کنند راه بروند و سریع‌تر به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند. بسیاری از جراحان مسن‌تر که در تکنیک‌های جدید آموزش ندیده‌اند، از پیچ یا صفحه برای اصلاح هالوکس والگوس استفاده نمی‌کنند.

  1. 4. آیا در هر یک از جراحی های خود از سخت افزارهای غیر فلزی استفاده می کنید؟

به لطف فناوری‌های جدید جراحی، اکنون جایگزین‌های پیچ غیرفلزی برای اصلاح هالوکس والگوس وجود دارد که به مرور زمان جذب استخوان شده و در واقع به استخوان تبدیل می‌شود.

  1. 5. آیا سایر نواحی پای من در جراحی مورد توجه قرار خواهند گرفت؟

هالوکس والگوس ها به دلیل مشکلات ساختاری ایجاد می شوند که باید در جراحی برطرف شوند، در غیر این صورت برمی گردد. اطمینان حاصل کنید که جراح شما رویکردی برای تمام پا اتخاذ می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : مقالات ارتوپدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *